1545

Урядова гаряча лінія

Грушівська громада

Дніпропетровської області

(05656) 57770

Телефон

Інформація відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області за 9 місяців 2021 року

15.11.2021

 

Інформація відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області за 9 місяців 2021 року

Станом на 01.10.2021 на обліку в базі даних системи ведення технологічного обліку в управлінні Фонду соціального страхування в Дніпропетровській області перебувають 252 660 страхувальників, з яких: юридичних осіб – 106 673, фізичних осіб – 145 470 та членів фермерських господарств – 517. Протягом 9 місяців 2021 року після отримання від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та здійснює ведення реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, відомостей про проведення реєстраційних дій щодо рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу, управлінням взято на облік 21 546 страхувальників, знято з обліку – 13 958.

Згідно затверджених планів-графіків на  І, ІІ та ІІІ квартали 2021 році в цілому по управлінню до планових перевірок включено 733 страхувальника, з яких протягом звітного періоду проведені перевірки у 716. За цей період також проведено 655 позапланових перевірок щодо правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду.

Крім того, за 9 місяців 2021 року проведено 31 перевірку страхувальників зі сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, за період до 01.01.2011,  122 перевірки щодо достовірності відомостей страхувальників про види економічної діяльності та 24 перевірки страхувальників зі сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності за період до 01.01.2011.

Всього спеціалістами управління та відділень було проведено 1548 перевірок по 1409 страхувальниках.

За результатами цих перевірок до 773 страхувальників застосовані фінансові та штрафні санкції за недотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України, донараховано страхових коштів на суму 3 058 677,49 грн, у тому числі:

– суми неприйнятих до зарахування витрат за соціальним страхуванням –2 017 720,60 грн;

– штрафи за недотримання законодавства про соціальне страхування – 1 016 630,94 грн;

– пеня – 24 325,95 гривень.

Станом на 01.07.2021 страхувальниками сплачені страхові кошти до Фонду в повному обсязі.

За несвоєчасне повернення страхових коштів за результатами перевірки до страхувальника застосовано рішення про повернення страхових коштів та застосування фінансових санкцій на загальну суму 30 388,44 гривень.

 

На початок 2021 року залишок заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів до Фонду становив –  3 297,1 тис. грн., у тому числі:

1 564 490,30 грн. – на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;

1 732 637,78 грн. – на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.

Станом на 01.10.2021 року залишок  заборгованості зі сплати страхових коштів  складає 3 107 368,48 гривень.

 

В структурі заборгованості зі сплати страхових коштів по управлінню ВД ФССУ в Дніпропетровській області   станом на 01.10.2021 року:

– недоїмка зі сплати страхових внесків – 1 785,5 тис. грн. або 57,5%;

– заборгованість, пов’язана з несвоєчасною виплатою заробітної плати  – 517,8 тис. грн. або 16,7 %;

– пеня  – 173,9 тис. грн. або 5,6%;

– суми не прийнятих до зарахування витрат  – 335,5 тис. грн. або 10,8 %;

– штрафи за недотримання законодавства про соціальне страхування – 294,6 тис. грн. або 9,4 %.

 

Заборгованість, відповідно до причин її виникнення, складає: по 10 економічно-активних страхувальниках – 1 180,2 тис. грн. або 37,4 %, у зв’язку з банкрутством та ліквідацією – 1 309,7 тис. грн. або 42,1%, по страхувальниках, місцезнаходження яких не встановлено – 590,5 тис. грн або 19,0% та інша – 16,9 тис. грн. або  0,5 %.

 

З 12 економічно-активних страхувальників, що станом на 01.01.2021 мали заборгованість 1 333,2 тис. грн., станом на 01.10.2021 мали заборгованість 10 страхувальників на загальну суму 1 180,2 тис. грн., з якої в жовтні 2021 року три страхувальники повністю сплатили  24,1 тис. гривень.

 

З метою стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів, управлінням виконавчої дирекції Фонду станом на 01.10.2021 заявлено кредиторські вимоги до страхувальників – банкрутів на 1 271,2 тис. грн., у виконавчому провадженні знаходиться заборгованість зі сплати страхових коштів на суму 1 456,5 тис. гривень.

 

Сума заявлених капіталізованих платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов’язань суб’єктів підприємницької діяльності перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров’ю складає 181 657,9 тис. грн, з якої:

155 758,1 тис. грн. – включено до реєстру кредиторів, або задоволено суму позову згідно судового рішення;

2 377,8 тис. грн. – включено до проміжного ліквідаційного балансу у разі ліквідації.

Протягом звітного періоду велася робота по  заявленню  кредиторських вимог страхувальникам щодо капіталізованих платежів. У результаті цієї роботи за 9 місяців 2021 року  заявлено 51 262,0 тис. грн. капіталізованих платежів та від сплати за звітний період  до управління надійшло 3 943,4 тис. гривень.

Протягом 9 місяців 2021 року управлінням виконавчої дирекції Фонду та його відділеннями постійно проводилась  робота з підприємствами, які мають заборгованість із сплати страхових внесків до Фонду: проведено 11 зустрічей з керівниками підприємств – боржників, 12 засідань регіональних робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати, проведено 5 круглих столів з  керівниками підприємств-боржників, а також направлено 24 звернення до територіальних органів прокуратури, 10 звернень до територіальних державних інспекцій з праці, 14 звернень до органів Державної податкової служби України, 121 звернення до Державної виконавчої служби для ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження та вжитими заходами державних виконавців, та 141 інше звернення. Надавалися роз’яснення громадянам, підприємствам, установам, організаціям.

Всього за підсумками роботи за 9 місяців 2021 року доходи управління склали 7 642,8 тис. грн в тому числі страхові внески страхувальників та застрахованих осіб – 22,5 тис. гривень.