п.1. Керівникам навчальних закладів, працівникам відділу освіти виконавчого комітету Грушівської сільської ради :1.1. Вжити необхідних заходів щодо участі в обласній науково-практичній конференції педагогічних працівників освіти Департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації: «Створення багаторівневої системи науково-методичного сервісу в умовах трансформації»
18 серпня 2016 року
п.2. Методичному кабінету:
2.1. Забезпечити 16-17 серпня активну участь педагогічних працівників громади на базі ДОІППО в засіданнях керівників МО вчителів з базових дисциплін, заступників директорів із виховної роботи та інструктивно-методичних нарадах працівників дошкільних закладів, психологів.
16-17 серпня 2016 року
2.2. Провести 30 серпня в приміщенні Грушівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня конференцію для педагогічних працівників за підсумками підготовки до організованого початку 2016-2017 навчального року за темою: «Основні принципи та пріоритетні завдання надання освітніх послуг в об’єднаній територіальній громаді. Проблеми та перспективи діяльності педагогічних колективів в умовах оновлення змісту, форм і методів навчання та виховання».
30 серпня 2016 р. Грушівська ЗШ І-ІІІ ст., з 9.30.до 11.00.
(Актова зала, вул. Шкільна 3)
2.3. Організувати та провести 30 серпня – стартові засідання методичних формувань керівних кадрів та педагогічних працівників Грушівської громади на базі Грушівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня
30 серпня 2016 року Грушівська ЗШ І-ІІІ ст., з 11.00.до 12.00.
п.3. Методисту відділу освіти виконавчого комітету Грушівської сільської ради Романець І.М.:
– спланувати тематику серпневої конференції та стартових засідань методичних формувань керівних кадрів, вчителів початкових класів, суспільно-гуманітарного та природничо-математичного циклів;
– надати консультацію керівникам секцій та педагогічним працівникам, які задіяні у підготовці до серпневої конференції.
12 – 26 серпня 2016 року
п.4. Затвердити план заходів щодо підготовки (додаток 1) та програму проведення серпневої конференції для педагогічних працівників
15 серпня 2016 року
п.5. Затвердити:
– склад робочої групи з підготовки до серпневої наради 2016 року (Додаток 2);
– розподіл обов’язків щодо організації проведення наради (Додаток 3).
п.6. Адміністрації Грушівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня (директор Трус О.В.) створити належні умови для проведення конференції та секційних засідань педагогічних працівників 30 серпня з 9.30. до 12.00.
п.7. Відділу освіти відділу освіти виконавчого комітету Грушівської сільської ради та керівникам навчальних закладів.
7.1.Вжити організаційних заходів щодо якісної підготовки навчальних закладів до 2016-2017 навчального року, осінньо-зимового періоду, створення належного стану безпеки життєдіяльності учнів та молоді, реалізації програм щодо енергозбереження газозаміщення та бути готовими розпочати опалювальний сезон за настання відповідних температурних показників.
До 01 жовтня 2016 року.
7.2. Здійснити 15 серпня об’їзд навчальних закладів для огляду стану підготовки дошкільних , позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів до нового навчального року.
15 серпня 2016 року. Плахотя І.В.
7.3. Провести до 22 серпня моніторинг щодо стану готовності начальних закладів до роботи в новому 2016-2017 році та надати інформацію у Департамент освіти та науки.
22 серпня 2016 року. Плахотя І.В.
7.4. До 1 вересня 2016 року забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів дітей, учнів та педагогічних працівників.
Плахотя І.В.
7.5. До 1 вересня 2016 року здійснити контроль за діяльністю керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо аналізу працевлаштування та подальшого навчання випускників 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Романець І.М.
7.6. Вжити заходів щодо доступу до якісної освіти осіб, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку( обладнання пандусів, спеціальних туалетних кімнат та вбиралень).
01 вересня 2016 року. керівники ЗНЗ
7.7. До 30 серпня 2016 року завершити комплектування загальноосвітніх та дошкільних закладів педагогічними працівниками.
30 серпня 2016 року. Плахотя І.В.
7.8. До 01 вересня 2015 року проаналізувати стан охоплення дітей дошкільною освітою та вжити невідкладних заходів щодо стовідсоткового залучення дітей п’ятирічного віку до різних форм здобуття дошкільної освіти.
01 вересня 2016 року. Плахотя І.В.
7.9. До 31 серпня завершити набір учнів до 1-х, 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, забезпечити раціональне комплектування мережі класів, груп продовженого дня, оформлення документів на індивідуальне навчання та за екстернатною формою в системі загальної середньої освіти.
31 серпня 2016 року. Плахотя І.В.,Романець І.М.
7.10. Завершити роботу щодо оновлення кожним дошкільним, позашкільним, загальноосвітнім навчальними закладами власних веб-сайтів, оновлення бази даних на порталі ІСУО, перехід на новий начальний рік, передачу статистичних звітів в електронному варіанті.
01 вересня 2016 року. Романець І.М.
7.11.Оприлюднити на веб-сайтах навчальних закладів матеріали звітування керівників про виконану за рік роботу, у тому числі про витрачання коштів, що надійшли на рахунки фондів сприяння розвитку навчальних закладів.
Романець І.М.
7.12. Забезпечити організацію регулярного безкоштовного підвезення до місць навчання і додому учнів та педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, які цього потребують протягом 2015/2016 навчального року;
– переглянути та затвердити до 31серпня 2016 року маршрути та графіки руху автотранспорту, списки учнів та вчителів у Грушівській сільській раді
31 серпня 2016 року. Плахотя І.В.
п.8. Забезпечити безпечне та урочисте проведення 01 вересня 2016 року свята «День знань» та проведення Першого уроку, тему якого навчальні заклади визначають самі згідно інструктивно-методичного листа МОН України №1/9-385 від 20.07.2016.
01 вересня 2016 року. Плахотя І.В.,Романець І.М.
п.9. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на методиста відділу освіти виконавчого комітету Грушівської сільської ради Романець І.М. Контроль – на керівника відділу освіти виконавчого комітету Грушівської сільської ради Плахотю І.В.