1545

Урядова гаряча лінія

Грушівська громада

Дніпропетровської області

(05656) 57770

Телефон

Як допомогти літнім людям вирішити комунальні питання під час карантину: 5 порад

23.03.2020

Як допомогти літнім людям вирішити комунальні питання під час карантину: 5 порад

Дніпро, 23 березня 2020
YASNO піклується про безпеку та комфорт своїх клієнтів під час карантину. Електропостачальник радить поділитися з літніми людьми порадами, як сплачувати за світло та передавати показання лічильника дистанційно, уникаючи натовпу у банківському чи поштовому відділеннях, а також поїздок у громадському транспорті:
1)          Повідомте рідним та знайомим старшого віку телефони постачальників комунальних послуг. Можна розмістити оголошення з інформацією у під’їзді або надіслати у групу сусідів у Viber.
Телефон контакт-центру електропостачальника YASNO у Дніпропетровській області: (056/067/050) 770-11-55. Фахівці YASNO проконсультують з питань нарахувань та розрахунків, підкажуть суму до сплати, приймуть показання лічильника тощо.
2)           Запропонуйте літнім родичам допомогу зі здійсненням оплат за комунальні послуги, які  необхідно вносити щомісяця до 20 числа. Поясність, що робити платежі можна онлайн – для цього не потрібно їхати у банк чи на пошту.
3)           Підключіть до свого Особистого кабінету YASNO декілька особових рахунків – це дозволить вирішувати питання з електропостачання не лише за себе, а й за своїх близьких.
4)           Розкажіть старшим родичам про важливість оплати за очікуване споживання електроенергії у наступному місяці. Це рекомендована сума, яка вказана в платіжці та дорівнює нарахуванню за попередній період. Регулярно сплачуючи її, клієнт уникатиме накопичення заборгованості.    
5)           Якщо у вас є ноутбук чи смартфон, яким ви не користуєтесь, можливо, вони будуть у нагоді вашим батькам, літнім сусідам чи знайомим, щоб спілкуватися через інтернет та вирішувати усі комунальні питання онлайн. Поділіться з ними!
«Онлайн-сервіси допомагають зберігати час, а у нинішніх умовах – ще й комфорт, спокій та здоров’я. Сервіси YASNO зручні та прості у користуванні. Зараз наші енергоофіси обслуговують клієнтів дистанційно: ми підключили додаткові email-адреси й номери телефонів для кожного енергоофісу. Вони опубліковані на сайті yasno.com.ua. Ми робимо усе для якісного обслуговування клієнтів навіть у карантин», – сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.
 
Довідка
YASNO – постачальник електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.
 
 
Прес-служба YASNO
у Дніпропетровській області
 
(050) 055 57 11
PR@yasno.com.ua
yasno.com.ua

 

П клуйтесь про р дних