УКРАЇНА | ||
Грушівська сільська рада | ||
МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ | ||
Дніпропетровської області | ||
XХХІІ СЕСІЯ VIII СКЛИКАННЯ | ||
РІШЕННЯ | ||
04.06.2024 | с. Грушівка | № 495 |
«Про внесення змін до рішення « Про бюджет Грушівської сільської територіальної громади на 2024рік (код бюджету 0450700000)» | ||
Керуючись Бюджетним кодексом України, на підставі пункту 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», враховуючи висновки постійних комісій сільської ради , сільська рада |
||
ВИРІШИЛА
доходи бюджету сільської територіальної громади у сумі 54 259 029 гривні, у тому числі доходи загального фонду бюджету сільської територіальної громади – 54 244 529 гривні та доходи спеціального фонду сільського бюджету – 14 500 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення; видатки бюджету сільської територіальної громади у сумі 61 959 774,23 гривні, у тому числі видатки загального фонду бюджету сільської територіальної громади – 59 281 538 гривні та видатки спеціального фонду сільського бюджету – 2 678 236,23 гривень; дефіцит за загальним фондом бюджету сільської територіальної громади у сумі 5 134 009 гривні , згідно з додатком 2 до цього рішення. дефіцит за спеціальним фондом бюджету сільської територіальної громади у сумі 2 663 736,23 гривні , згідно з додатком 2 до цього рішення. оборотний залишок бюджетних коштів бюджету сільської територіальної громади у розмірі 5 264 гривень, що становить 0,01 відсотків видатків загального фонду бюджету сільської територіальної громади, визначених цим пунктом.
Керуючись статтею 108 Бюджетного кодексу України, у разі отримання з інших бюджетів та надання з сільського бюджету у міжсесійний період цільових субвенцій та дотацій розподіляти їх між головними розпорядниками коштів сільського бюджету , виходячи з фактичної потреби у коштах цільових субвенцій а дотацій, розпорядженням сільського голови , з наступним затвердженням змін на сесіях сільської ради.
1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 691; 2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 9, 10 частини першої статті 71 Бюджетного кодексу України.
оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; соціальне забезпечення ; поточні трансферти місцевим бюджетам.
1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цього рішення ; 2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі; 3) доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме: здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2025 року; оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів; 4) забезпечення у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.
перерозподіл видатків за кодами програмної класифікації та кредитування місцевих бюджетів і обсягами міжбюджетних трансфертів у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів за загальним і спеціальним фондами бюджету сільської територіальної громади, у тому числі переліку об’єктів, фінансування яких буде проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку, переліку сільських програм, що фінансуються за рахунок коштів бюджету сільської територіальної громади, переліку комунальних підприємств і установ, яким надається фінансова підтримка з бюджету сільської територіальної громади; передачу бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого, якщо після прийняття рішення про бюджет сільської територіальної громади відповідальність за виконання функцій або надання послуг, на які затверджено бюджетне призначення, переходить від одного розпорядника до іншого.
врахування трансфертів з державного та інших бюджетів у доходній та видатковій частинах бюджету сільської територіальної громади після прийняття відповідних рішень та нормативно-правових актів, визначення головного розпорядника за цими коштами;
в першочерговому порядку потребу в коштах на: оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання та водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами; укладення угод за кожним видом енергоносіїв у межах, встановлених головним розпорядником бюджетних коштів обгрунтованих лімітів споживання в натуральних одиницях відповідно до встановлених асигнувань; особистий контроль за реалізацією заходів з енергозбереження у бюджетній сфері, у тому числі шляхом оснащення бюджетних установ і організацій сучасними приладами обліку газу, води, теплової та електричної енергії.
16.Додатки 1-5 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
19. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на фінансовий відділ Грушівської сільської ради ; контроль – на комісію сільської ради з питань планування фінансування, бюджету, та соціально- економічного розвитку . |
||
Грушівський сільський голова | Сергій МАРИНЕНКО | |
Додатки : |
||
Додаток 1 | ||
Додаток 2 | ||
Додаток 3 | ||
Додаток 4 | ||
Додаток 5 | ||
Пояснювальна | ||
Програма благоустрій | ||
Програма дороги | ||
Програма соціальної політики |